Ebben a labirintusban a falak folyamatosan mozognak. Egy rossz lépés és mindjárt te leszel a krokodilok vacsorája. Csak egy nagyon okos felfedező tud kijutni a labirintusból!
A kisméretű játékok újabb tagja az Indiana Jones-os időket eleveníti fel. Az elemek a tálcában csúsztathatóak, elmozdíthatóak - vagy a falak mozognak, vagy a felfedező. A nem is olyan egyszerűen elérhető célhoz megfelelő előretervezés és kombinációs képesség szükséges.
Fejleszti:
- logikai következtetést
- stratégiai előretervezést
- képfelismerést és a térlátást
A játék menete
Válassz egy feladványt és tedd a játékelemeket (falak és a felfedező) a feladványban látható helyre.
Csúsztasd a játékelemeket, úgy hogy a felfedezőt tudd mozgatni:
- Az útvesztőnek két szintje van. A szintek között a felfedező csak lépcsőn tud közlekedni.
- Amikor a falakat mozgatod, akkor a felfedezőnek egy olyan játékelemen kell állnia, amelyikben van egy lyuk, amibe a felfedező talpa behelyezhető. Nem szabad mozgatni azt a játékelemet, amelyiken áll a felfedező – a lyuk segítségével a felfedező ezt le is zárolja.
- A felfedező soha nem kelhet át üres részen (krokodilokkal teli vízben nem tud úszni).
Miközben a felfedezővel az útvesztőben keresi a kijáratot, többségében a földszinten fog mozogni. Előfordulhat, hogy felmegy az emeletre, azonban minden esetben csak a földszinten állhat meg. Ezért az elsőn lévő játékelemeken nincs is lyuk a felfedezőnek, így csak áthaladhat rajtuk, de nem állhat meg.
- A játékelemeket soha nem szabad kivenni a játéktáblából – mindig csak csúsztatni szabad!
Az útvesztő kijárata az emeleten van. Ezért mindig az utolsó lépésnél szükség lesz egy lápcsőre, hogy a felfedező az utolsó pihenőjéről fel tudjon jutni az emeletre egy lépcsőn.
Ha a felfedező ki tud szaladni az útvesztőből, akkor megtaláltad a megoldást!