Előkészületek: Keverje össze a kártyákat, és osszon ki 7-et minden játékosnak. Helyezzen körbe 5 kártyát, képpel felfelé, az asztal közepére jól láthatóan. A megmaradt kártyákat tegye mellé egy pakliba, képpel lefelé. Az érmek kerüljenek oldalra.
A játék elve: A játékosoknak a kezükben tartott kártyáikat kell kijátszaniuk az asztal közepére. Aki sikeresen le tudja tenni minden kártyáját egy a körében, akkor érmet nyer.
A játék szabálya: A legfiatalabb játékos kezd, majd a játék az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik. A soron lévő játékos megpróbál annyi kártyát letenni a kezéből, amennyit csak lehetséges. A játékos egy kártyát tehet a körben elhelyezett közepén elhelyezett kártyára, ha:
- a kártyája számértéke megegyezik az asztalon lévő kártya számértékével.
- a kártyája ugyanolyan sportágba tartozik (azonos színnel jelölt), és az értéke egyel magasabb, mint az asztalon lévő kártyáé.
1. megjegyzés: A 2-est csak 1-re lehet rátenni és a 9-est csak a 10-esre. Egy fordulóban a játékos lehetőségei: - Egymás után több lapot pakolhat egymásra, ezáltal egy paklit képezve. Mindig az utolsó letett kártya határozza meg a rátehető következő lapot. - Rakhat egy kártyát az egyik paklira, majd egy következőt egy másik paklira, stb. - Hozhat létre egy "üres helyet" az asztalon lévő körben – ehhez a lapokat az asztalon az egyik pakliról egy másik paklira pakolhatja, egyesével egymás után. Ehhez a fenti szabályokat kell követnie. Amikor létrehozott egy "üres helyet ", bármelyik kártyáját kijátszhatja az üres helyen. Ezzel új lehetőségeket nyújt a maximális számú lap lerakásához. - Ha az összes lapját egy fordulóban ki tudja játszani egy játékos, 1 érmet nyer. Húz 7 új kártyát a pakliból, majd a következő játékos folytatja a játékot. - Ha nem tudja letenni az összes kártyáját egy fordulóban, megáll, megtartja a lapjait, amit nem tudott letenni, és 3 új kártyát húz mellé. A következő játékos folytatja a játékot.
2. megjegyzés: Ha elfogyott a húzópakli, az összes kártyát az asztal közepéről gyűjtse össze, kivéve az 5 felső lapot, ami a helyén marad a körben. A kártyákat keverje össze, és ebből lesz újra a húzó pakli. A játék vége: Ha egy játékos 5 érmet nyert, a játék véget ér, és ő az év sportolója.
Ajánlott életkor: 8+